رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

تولد زندگیم

فکر نمیکردم روزی اینچنین عاشق و دلباخته مردی شوم که عاقلانه برای زندگیم انتخابش کردم

زندگی عاشقانه من آن هنگام شروع شد که پای به زندگیت گذاشتم .

قصه عشق من وتو قصه لیلی ومجنون دیگریست ،لیلی  که سر به شیدایی سپرده وقصه عشقش ووصف چشمانش از زبان یار بر سر هر کوی وبام افتاده

امروز روز پیوند آسمانی من وتوست روزی که خدا هدیه ای گرانبها چون تو را به ستوده داد .

هدیه ای عزیز که زبان از شکر داشتنش وقلبم با دیدنش از هیجان ومستی باز نمیایستد

تو آمدی وزندگیم را سرشار از عشق و شور ومستی و وجودم را شکوفه باران قدم های عاشقانه ات کردی

جانم وهستی ام بسته به نفس های گرم توست تو را میخواهم برای همیشه تا آن هنگام که مرگ هم نتواند ما را از هم جدا کند .

دوستت دارم از اینجا تا ابدیت  وبرای بودنت و سلامتیت دعا میکنم  و خدا را سپاس میگویم

ستوده نوشت :امروز سالروز تولد زندگی عاشقانه من است .این روز عزیز را به همسر عزیزم ومهربانم تبریک میگم وبرای بودن وسلامتیش دعا میکنم


این ده شکلک عاشقانه هم به نیت ده سال زندگی عاشقانه ام تقدیم به تو عمرم

بهمن برای من ماه خوش یمن وخوبی است .دو تا تولد شیرین دیگه هم تو این ماه دارم