رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!


بهار ثانیه ثانیه می آید…
و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارد…

گرد وخاک

قربونش برم ایران پر است از بلایای طبیعی. از سیل (که دیگه نمیاد چون بارانی نیست )زلزله،گرد وخاک از عراق آمده گرفته تا قحطی وگرانی وتحریم وهزار ویک بلای انسانی دیگه.

الان چند ساله نزدیک عید وقت خانه تکونی طوفان های شن در اینجا راه میفته وهر چی را تمیز کردی با خاک یکسان می کنه

همین دور روز پیش یک طوفان گرد وخاکی راه افتاد که بیا وببین تا دلت بخواد سر کلاس ها گرد وخاک خوردن .

البته چون ما ادم های خاکی هستیم همیشه در حال گرد وخاک خوردنیم

من کلاس نداشتم ولی رفته بودم آزمایشگاه واز این خاک ها بی نصیب نماندم .

در شهرهای دیگه به خاطر برف مدارس تعطیل میشه وما به خاطر خاک ا

دیروز یکی از بچه ها تو مدرسه غش کرد  تازه رسیده بودم مدرسه دیدم تو سالن نشسته ومعلم بهداشت کنارش وداره کمکش میکنه نفس بکشه بعد یکهو دیدم غش کرد وافتاد .

هر چی تکونش میدادن تاثیری نداشت هیکلی هم بود کسی نمیتونست بلندش کنه بعد مجبور شدیم زنگ بزنیم اورژانس بیان ببرنش .

معلوم شد به خاطر گرد وخاک از دوروز پیش تنگی نفس گرفته ودیروز هم با حال خرابش دوباره پا شده اومده مدرسه که اون اتفاق افتاد .

به هر حال فعلا خانه تکونی در این وضعیت مثل آب در هاون کوفتن میمونه

منم تصمیم گرفتم کاری نکنم وبشینم نگاه کنم تا آسمان با ما راه بیاد، وقتی اومد منم شروع میکنم همین امروز هم خاکه  اینم سهم ماست از زندگی