رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

افکار درهم وبرهم

بازهم افکار من درهم شده

                           این مخ من بی سرو سامان شده


فکرهای بیخود ودیوانه وار 

                              میشود بر کله داغـــــم ســوار


از فشار پرسش های امتحان  

                       میشـــوم من ناگهان آتـــشفشـــان


تا به خود آیم ببینم خانه را

                             میگــــــــــدازم آن پر پـــروانــه را 


از برای معذرت خواهی ببوسم روی او    

                 من کنم جان را فــدای آن رخ دلجـــوی او


این شعر وصف حال دیروز منه از زبان خودم

دیروز به خاطر یک مشت سوالات امتحانی همسر عزیزم را ناراحت کردم

شما تصور کنید با یک خانه درهم وبرهم وشلوغ و ظرف های نشسته و غذای درست نکرده و سه دست نمونه سوال امتحانی با کلید سوال مواجه بشین وبعد در اون خستگی وقتی همه سوالات را تایپ کردی ببینید اشتباهی روی نمونه دیگه تایپ شده چه حالی بهتون دست میده .

دیروز بعد از اون اتفاق گریه ام گرفته بود وهمسری با خونسردی نگاهم میکرد ودو شیطون هم همچنان در حال خرابکاری .

منم مثل یک آتشفشان منفجر شدم وشد آنچه نباید شود .

بعد از اینکه آروم شدم فهمیدم همسر گلم را ناراحت کردم .

مدتیه من کم حوصله وبیطاقت شدم خودم هم نمیدونم چرا انگار همه چی دست به دست هم داده تا من خودم ودیگران را عذاب بدم ولی از امروز باید تلاش کنم وچاره کارم را پیدا کنم دوست ندارم اینجوری زندگی کنم

خلاصه اینکه از همینجا روی ماه همسر عزیزم را میبوسم وازش معذرت خواهی میکنم وبهش میکنم که خیلی دوسش دارم واین دسته گل را تقدیم وجود نازنینش میکنم




پیشا پیش روز معلم را به همه دوستان معلمم دنیای مجازی ودر دنیای واقعی تبریک میگویم روزتتان مبارک باد وتنتان سالم ووجودتان پا برجا