رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

جواب نامه یارم

سلام دوستان خوبم ببخشید جواب نظراتتون را ندادم بعدا میام وجواب میدم .

الان یک هفته است که 3 تا پسرم (شوهر ودو تا پسرم)مریض شدن وخوب بشو نیستن الان هم دارم دو پسرم را دوباره میبرم دکتر .

سه شنبه اولین امتحان نوبت دوم شروع شد ومنم کلی برگه رو دستم مونده و تصحیح نشدن


پاورقی های ستوده :

این جواب من به نامه رسیده از یارم هست که امروز صبح نوشتم از همین جا براش پست میکنم باشد که باد به دستش برساند


می نویسم نامـه ای از بهــــر یــار
می فرستم من به سـوی آن دیـار

شــــرح گویم از هـمه بد عهدیـــم
از فــــراق واز غــــم ودلتــنگــــــیم

اینــکه دل در کــوی او پــــر مــیزند
از برای عشــــــق بر ســر مــیزنـد

آبرویـی نیـست در پیــش هَــــــزار
من خجل هستم زرویت ای نگـــار

من غریق عشق تو هستم هنوز
هم چو پروانه پـرم را هی نســـوز

چشــم مستم را ببین تو یک نظر
بعد از آن از من حــذر کن گل پسر

گر توانــی بگـــــــذری از این خمار
بعد از آن گیـــری تو مقداری قــرار


ستوده نوشت:به دکتر میگم چرا برای یک آمپول ساده  5 ثانیه ای 5000 هزار تومان میگیری (البته غیر از ویزیت )میگه اخه من متخصصم واونهایی که بیرون آمپول میزنن بهیار

آمپول که همون آمپوله