رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

سالگرد عشقمان مبارک باد


این زندگیم لطف ازل بود که امروز چنینست

با تـــو شب و روزم هــمه فردوس برینــست 


هـــــرگز نتوان گفت که من بی تو صـــــبورم

شــــوریده سرم چون نفسم با تو قرینست


بــی تو نشــوم پیـــــر از آن بخــــــت بلــندم

تــــــا چون مـــلکی مثل تو بر روی زمینست


عشــــــق تو زلوح دلــــم هــرگز نشود پــاک

برفرق ســــرم عشق تو چون تاج و نگینست


صد بار بگفــــتم سخن از عشـــــق ولی بـاز

می گــــویم ومی گـــویم وهـر بار همینست


امروز 11 سالگرد پیوند عاشقانه وآسمانی ماست و منم این شعر را تقدیم میکنم به همسر عزیزو مهربانم .به خاطر همه چیز از او تشکر میکنم و ومی گویم عاشقانه دوستش دارم وهمیشه تا بی نهایت با او هستم .

دوستت دارم عشقم 

ستوده نوشت :دوستان این شعر سروده خودم هست