رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

عید غدیر

در فصل خطر امیر را گم نکنیـــد
آن وسعت بی نظیر را گم نکنیـد
تنـــها ره جنت از علـــی میگذرد
ای همسفران غدیر را گم نکنیـد


عید غدیر بر همه دوستانم مبارک باد


ستوده نوشت :1 -برام سواله که چرا تو ایران اینقدر که عید غدیر را اهمیت میدن به اعیاد دیگه نمیرسن .

منظورم از تبلیغاتی هست که تو شهر میبینیم .

البته خودم جوابش را میدونم ولی میخواستم بدونم برای شما هم سوال شده ؟؟؟؟؟؟

2:این ویندوز بدجور رو اعصاب آدم راه میره خراب شده همه چی قاطی شده کسی هم نیست به دادش برسه (مخاطب خاص) الان من به زور همین دو کلمه را آپ کردم .

نه میشه عکس بذارم نه مطلبم را رنگی کنم .


3-دارم میرم به دیدن مادرم بعد از اومدن به خانه های مجازی زیبایتان میام وتبریک میگم