رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

عید آمد وعید آمد

بهاران دیگری از راه رسید این بار میخواهم هفت سین نوروز را با یاد شما بچینم

سبزه را با یاد روی سبزه تان، سمنو به یاد شیرینی لبخندتان، سایه دانه به رنگ چشم هایتان، سرکه با یاد ترشی مهربانیتان، سیب با یاد تردیِ گونه هایتان، سکه با یاد درخشش قلبتان و سیر با یاد تندی کلامتان با تمام خاطرات خوب وبدی که در این دنیای مجازی داشتم همه شما را دوستتان دارم و برایتان آرزوی سالی خوش همراه با شادی وسلامتی دارم .


  نوروز مبارک باد

ستوده نوشت:شعر پایین هدیه همسرم هست به ستوده به مناسبت بهاری دیگر .جان جانانم با تو هر فصلی برای من بهار است به خاطر همه چیز از تو  تشکر میکنم وبرای سلامتی وتندرستیت دعا میکنم همسر عزیزم عیدبر تو مبارک باد


از عشـــــــق تو هــر روز بهــار اســت برایـــم

هر ســــو نگرم غنــچه به بـار اســـت برایـــم

برسفره هفت سین دلم جای کسی نیست

تا سوسن ِ چشـــــم تو هـزار اســـت برایـم

چشــــمان مرا میل تماشای گلــــی نیسـت

بســتان ِ نظر ، چشــــــم نگـار است برایــم


هــــرچند زمین از گــــل و الوان شده لبـــــریز

با این همه گــــــل ، باز ندار اسـت  برایــــــم


دارایــــی من سوسن چشــــمان تـــو باشد

بی چشـــــــم تو دنیا، به چکار است برایــم


گوینــد به یک گـــــل نشود هیچ بهـــــــــاران

امـا به تـــــــو هــــر روز بهــــار است برایـــــم