رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

حوصله میخرم

شنیدم روزی کسی گفت گریزی از جای پای خاطرات در جاده های خاکی ذهن نیست

خاطرات تلخ این روزها سر باز کرده وذهنم را خسته کرده شاید چون در آستانه سالگردشان هستم به ذهنم هجوم اوردند شاید هم دیدن چیزهایی که نباید ببینی 


حوصله میخرم کسی میفروشد


ستوده نوشت :دوست خوبم فریناز به یادم آورد که امروز دو سالگی رهگذره خانه مجازیم که تلخ وشیرین های بسیاری را با من طی کرد .

نمیدانم چه مدت دیگه با رهگذر هستم ولی سعی میکنم باشم تا دوستان خوبی مثل شما دارم


از نگاه خدا باید ترسیدزیرا زمانی که او را نمیبینیم ما را می بیند وروزی روزگاری در جایی رازهای پنهان را آشکار ودختران هوسباز را بی آبرو و......

همیشه نگاهش را به خاطر بسپاریم تا اسیر وسوسه های شیطان نشویم.

من ازنگاهش به اندازه مرگ میترسم