رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

چرت وپرت های ذهنی

هر شب این موقع من خواب صد تا پادشاه را میدیدم ولی نمیدونم چرا امشب خوابم نمیبره .

خودم میدونم چی شده یک چیزی گیر کرده تو دلم نه پایین میره ونه بالا میاد .

همینم اعصابم را بهم ریخته واخلاقم را عین .....

اصلا میدونی چیه من زود جوش میارم وقتی یک چیزی عصبانیم میکنه دیگه کسی نباید بهم نزدیک بشه وگرنه از اون ترکش های خطرناک عصبانیتم بهش میخوره وناکارش میکنه 

درد بیدرمان من را کی درمان میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ .

هیچ چیز مثل خواب خواهر عزیزم نمیتونه خوشحالم کنه .

هر شب براش لالایی (فاتحه) میخونم شاید دلش به رحم بیاد به خواب منم بیاد .

دلم خیلی براش تنگ شده گاهی اوقات خودم را میذارم جای مادرم وفکر میکنم اگر خدایی نکرده (زبونم لال )بلایی سر یکی از بچه هام میومد چیکار میکردم .فکر نکنم بتونم تحمل کنم و میمیرم .

راست میگن عجب صبری دارند این مادران داغدار  .


اینها چرت وپرت های ذهنی ستوده است که به خاطر بداخلاقیش مینویسه .

خدا  استعداد شعر گفتن و حس ادبی هم تو وجودمون نذاشته تا حداقل با گفتن چند تا کلمه آروم بشیم .

خب منم مجبورم بیام اینجوری بنویسم

تازه فردا هم امتحان ضمن خدمت با 40 ساعت ناقابل دارم اما کی حوصله خوندن داره .

پس تقلبی را برای چی گذاشتن برای همچین موقع هایی البته تقلب کار بدی هست من دوست ندارم کار بد کنم