رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

ولادت مولا علی مبارک

این شعر را تقدیم میکنم به همه مردان وپدران خوب ایران و، وبلاگم و میلاد امام علی (ع) وروز پدر را به همسر عزیزم ودوستان خوبم تبریک میگویم



افتخار کائنات مولا علیــست

                                           او بــــــرای شیعیان تنها ولیست

وارث علم وکمال خاتم است

                                           همسر آن فاطمه دخت نبیست



این دلنوشته را هدیه میکنم به عشقم او که عاشقانه دوستش دارم وبرای سلامتی وطول عمرش دعا میکنم


عالم همه آگاه که من عاشــق ومسـتم

از وصف تو من شهره این قافــله هستم


دل پیــش تـــو ودیده به اغیــــار ببســتم

من عهد بـــکردم که بـه جـز تو نپرســتم


بـی ماه رخت روز مــــن آن روز نباشــــد

چونان شب شوال به تو روزه شکســتم


ازعشق تو من چون گلی از نو بشگفتم

مانند گلابـــــی به شمیــــم تو نـشستم