رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

فخر نفروش

فخر نفروش عمر این دنیا دمـــیست

بعد از هر غم شادی وبازم غمیست 


یک بار اومدم فخر بفروشم وبگم که منم از دست این امتحان ها راحت شدم گوش شیطون کر وکور انگار دیوار شنید که فردای روزی که بهم گفتن از لیست مراقبین خرداد حذف شدم بهم زنگ زدن وگفتن مراقب کم دارن(خدا را شکر پیش دانشگاهی بودن) وباید برم اونم یک ساعت قبل از امتحان وبدون ماشین .

 بعد از سالها کلی پیاده روی کردم وبا تاکسی رفتم مدرسه .

جاتون خالی تو هوای گرم پیاده روی خیلی میچسپه

بعد هم که مجبور شدم فرداش برم تصجیح اوراق نهایی( اینجا رکورد شکستم .)

در عرض 3 ساعت ونیم 100 تا برگه صحیح کردم . بعد هم فرار کردم


طنز نوشت ستوده :(واقعی)

سفارش های لازم برای یک معلم قبل از رفتن به سر جلسه امتحان های نهایی برای تقویت روحیه دانش اموزان

(از قول روانشناسی که به ما آموزش داد فکر کرد ما امل هستیم وتو عهد عتیق زندگی میکنیم نمیدونه ما سالهاست همین کارها را میکنیم )


1_قبل از رفتن به سر جلسه امتحان نهایی صبح زود دوش بگیرید تا بو ندهید


2_قبل از شروع امتحان ها ی نهایی خانم ها به  آرایشگاه رفته تا دانش آموز از دیدن قیافه ژولیده معلم دچار اضطراب نشود


3_آرایش کردن در اسلام فقط برای شوهر جایز است ولی در این مورد برای تقویت روحیه دانش آموز اشکالی ندارد


4-استفاده از مواد خوش بو کننده هم جایز ولازم است

و چندین مورد دیگر که لازم به ذکر نیست ...


حال در این میان سوال است که اگر دانش آموز درس نخوند واضطراب گرفت آیا ما میتونیم کمکش کنیم وبه جای او بنویسیم ایشون از ذکر این مورد خوداری کردن


 من نوشت: موندم با این اینترنت لاک پشتی مخصوصا از نوع وایمکسش چطور میخوام اینترنت ملی راه بندازیم .

گفتیم اول صبحی تا بچه ها خوابند وسرم خلوت آپ کنم(البته دارم میرم تصحیح اوراق ) واقعا حیف نون که میگن به این اینترنت میگن

حیف پولی که میریزم تو جیب این وایمکس