رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

امروز بعد از مدت ها اومدم وبم دلم براش تنگ شده بود البته از موقعی که آخرین پستم را گذاشتم دیگه اینترنت خانه را شارژ نکردم .هفته دیگه دوماه میشه دستم را عمل کردم هنوز زیاد نمیتونم باهاش کار کنم ولی خب میسازم .

امروز یک روز پر از اضطراب بود  بلاخره بعد از چند ساعت مادرم با سلامتی از اتاق عمل بیرون اومدم عمل باز قلب کرد بقیه اش را هم به خدا سپردیم از خدا خواستم بهش عمر دوباره ای همراه با سلامتی بده .بعد از خواهرم خیلی رنج کشید انشالله بتونه راه بره ودوباره اون را ببینم که به زندگی عادی برگشته .به هر حال توی این مدت اتفاق های خوب وبدی افتاد ولی هر چی بود گذشت الانم که داریم به مهر نزدیک میشیم دوباره باید برم مدرسه ولی خوشحالم دلم برای مدرسه تنگ شده . همه تون را دوست دارم دوستان خوبم