رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

اعتماد

هیچ وقت دوست نداشتم از کسانی که بهم اعتماد میکنند سوء استفاده کنم .اصلا همچین اخلاقی ندارم .

اونهایی که در دنیای واقعی من را میشناسند ومی بینند شاهدان من هستند بر این ادعام .

من یک معلمم اولین شرط معلمی رازداریست و، وفاداری به عهدیست که با دیگران میبندی .

من همیشه به این دو اعتقاد داشته ام ودارم و همین رازمحبوبیتم در بین دوستان ودانش آموزانم هست  .

من خود زخم خورده اعتمادبه دوستی هستم حال چطور میتونم به اعتماد دوستانم خیانت کنم

این از شان ستوده به دور است وهیچ وقت در مرام او نیست .

مطمئن باشید اگر روزی کسی از دستم ناراحته به خاطر اینه که ستوده را نشناخته شاید دوستان فکر میکنند با یک معلم پیر وامل واز کار افتاده که اصلا نمیتونه دوستان جوان را درک کنه روبرو هستند .

اگر درباره ستوده اینجور فکر میکنند هرگز به ستوده اعتماد نکنند وچیزی نگویند

منظور من از این گفته ها شخص خاصی نیست این را برای همه دوستان عزیزم گفتم تا مرا بهتر بشناسند