رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

عاشقان عشقتان مبارک باد


هرگز برام اهمیتی ندارد دیگران در موردم چه فکر میکنند .

همین که با رفتن به مزارع وچیدن سبزی وکاهو وهر چیز دیگر شاد میشم همین مهمه .

من عاشق آویزان شدن به درختان میوه وچیدن میوه های حتی کالشون هستم . روح سرکش من با دیدن سبزی درختانی که نویدآمدن بهاری زود رس را میدهند آرامش میگیرد .

اینکه کسی از کاهو چیدن من خوشش نیاید یا از آویزان شدن به درخت نارنجی تعجب کند چه اهمیتی دارد

من در سبزی این بهاران ستوده دیگری هستم نه معلمم ونه مادر من میشوم دخترکی که از اینهمه سبزی وزیبایی به وجد آمده ومانند کودکانش شادی میکند .شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

هرگز بر من خرده نگیرند چون هیچ چیز نمیتواند ستوده را آرام کند او رهاست از هر قید وبندی وآن طور که دوست دارد زندگی میکند زندگی فرصت کوتاهی ست برای شادی واو هرگز این فرصت ها را با حرف های دیگران هدر نخواهد داد .

منتظر بهارم تا در آن دلی از عزا در بیاورم و در باغ های ومزارع جست وخیز کنم

عشق نوشت :عشق مثل غذاست که هر چقدر بیشتر پخته بشه خوشمزه تر میشه .عشق های کهنه وجا افتاده هیجان بیشتری دارند

امروز روز عاشقانه، منم این روز را به همه عاشقان واقعی واز جمله عشق خودم تبریک میگم

این دسته گلم تقدیم به همه دوستانم

 

ستوده نوشت :این مسافرت کوتاه خیلی خوش گذشت مخصوصا صبحانه خوردن در مزرعه ونهار خوردن در باغ ورفتن به دیدن فامیل هاجای همه شما خالی


معذرت نوشت :یکی دوتا از دوستان فکر کردن عکس چشمانم سر کاریه تو نگو سایته فیلتر شده وعکس نمایش داده نمیشه ولی درستش کردم