رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

حرف های تکراری

این حرف را شنیدین میگن تفرقه بینداز وحکومت کن حالا من عوضش میکنم میگم بچه بیار فقیرتر شو بدبخت تر شو تا دیگران  به کارشون برسن ....

این شعار این روزهای بعضی هاست .

در این هوای گم خودم را به زور به جایی میرسانم تا بنویسم آنچه را که در دلم مانده .

انگار به حرف او است که هر وقت خواستیم بچه بیاریم هر وقت نخواستیم لوله هامون را ببندیم

حالا وقتش هست همگی برای بدبخت شدن پیش بریم ....

وقتی آقایون میگن فقط دوبچه از پدر( تاکید میکنم نه از مادر) میتونند مزایا بگیرن خوب بچه بدبخت سوم باید چیکار کنه بره آب حوض بکشه دیگه ......

برای من مرگ بهتر از بچه آوردنه هنوز دارم اثرات اون حاملگی ها را با خودم حمل میکنم .

التهاب مفاصلی که گرفتم وبعد از دوسال این دکتر واون دکتر رفتن دردم را فهمیدم اثر همون حاملگی هاست .

هر چند بلاخره با داروهایی که میخورم از این دردها رها شدم خدا را شکر .

حالا دوباره میخوان ما را بندازن ته چاه .

نخیر مردم ما اینقدر عقل دارند که با طناب پوسیده دو بار ته چاه نرن ....

ستوده نوشت :من نمیدونم اون حق مهد کودکی که اینهمه در بوق وکرنا میزنند وآبروی ما معلم ها را بردند کجاست وچرا توی این چند سالی که بچه داری میکنم وبچه هام را میذارم مهد کودک یک ریال هم ندیدم .

البته فکر کنم اینم از اون پول هایست که تا بخواد به ما برسه دیگه چیزی ته دیگ نمیمونه... 


2:نت پر سرعت از آرزوهای یک بی نت