رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

اعیاد شعبانیه مبارک

چقدر دلم برای خانه مجازیم تنگ شده بود فکر نمیکردم که اینقدر اینجا را دوست داشته باشم ولی در این مدت نبودنم فهمیدم که انسان به خانه ای که به دست خودش ساخته میشود دلبستگی پیدا میکند .

اماشرح نبودن من حکایتیست دیگر که در این دو بیت شعر به صورت مختصر ومفید نوشته ام 

با دانلود بیش از حد اینبار شدم بــی نت

با اینهمه بازی ها این خانه شده گیم نت

گفــتم بکنم تنبیه این دو پســــر شـیطان

اما ،این دل نبرد طاقـت از قطعی اینتــرنت

بعد از وصل اینترنت این دفعه صفحه زیبای مانیتوربه یک باره صفحه شطرنج شدو چیزی برای دیدن نبود که بتوان آپ کرد بعد تشریف فرمایی مهمانان عزیزم از هفته گذشته تا دیروز بلاخره مرا کشاند به امروز. القصه همه چیز دست به دست هم داد تا من مدتی خانه به دوش شوم واز خانه مجازیم دور .

ولی بلاخره هیچ مشکلی نیست که آسان نشود مشکلات حل شد ومن اینجا در خدمت به خلق خدا ودوستان عزیزم هستم البته با یک صفحه زیبای کم رنگ به مانند شیر برنج.

دنیای زیبا

در هیچ کدام از میلاد هایی که گذشت نبودم .امروز تلافی چند روز را به جا آوردم

امروز روز تولد حضرت ابوالفضل عباس هست که من عاشقش هستم ونام پسرم نیز برگرفته از نام زیبای ابوالفضل است .و این دو بیت شعرم تقدیم به دوستانم

اعیاد شعبانیه بر همگی شما مبارک باد


عالم به حســـین نازد ومــولا به اباالفضل

جنت ز حســین باشد وزیبـــا به اباالفضل

با صاحــب شـــــعبان همــه دارنـــد ارادت

سجاد وحسین، مهـدی وزهرا به اباالفضل

ستوده نوشت :خوشحالم که بلاخره بعد از مرگ خواهرم مادرم اندکی خوشحال شد وشاید اینطور دل سوخته اش اندکی آرامش پیدا کند واین را مدیون خواهر عزیزم هستم که مادرم را همراه خود به زیارت خانه خدا برد .

آنها دیروز بال گشودند به سوی خانه ای که آرزوی همه انسان های مشتاق هست .

امید که ما نیز توفیق عبادت وبندگی او را داشته باشیم