رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

بی ربط گویی های ستوده

بلاخره بعد از 3 ماه غرق شدن در کار وزندگی رخصت دیدار خانواده و شهرم مراسم عزاداری آن را پیدا کردم خیلی دلم براشون تنگ شده بود(اینم از لطف 5روز تعطیلی هست ) درسته که زندگی کردن در اونجا را نمیخوام ولی بوی وهوای شهرم را دوست دارم به ریه های دود گرفته ام جانی تازه میدهد


نمیدونم چرا هر چی فکر میکنم حرفی برای گفتن نبود . 

فکر کنم مغزم هنگ کرده منم گفتم بیام چند تا از اون بی ربط گویی هام را بنویسم  

 

بی ربط گویی های ستوده: 

-بیایید دوست بداریم تا دوستمان داشته باشند وبیایید عاشق شویم تا عاشقمان شوند مثل ستوده   

-دوستان مجردم دیگه زمان زندگی مشترکتون فرا نرسیده ؟؟؟؟؟؟؟؟ 

انتخاب کنید وبا قدم های استوار به سوی آینده بروید  

 

-سعی کنید چیزی را که دوست دارید به دست بیاورید وگرنه مجبور میشوید چیزی را که به دست آورده اید دوست بدارید  

-یادتان باشد که ترس یکی از بزرگترین موانع در برابر لیاقت وکارایی شماست که زندگیتان را تحت الشعاع قرار میدهد پس نترسید وبا اعتماد به نفس انتخاب کنید وبدانید که دلی که در آن عشق نیست تاریک خانه ای متروک وفراموش شده است


دانشجو نوشت:امروز روز دانشجو هست به همه دوستان دانشجوی فعال وزرنگم تبریک میگم انشالله به مدارج بالای علمی برسید