رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

چرا فیلتر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من هنوز فلسفه این فیلترینگ را نفهمیدم.

مگر نه  اینکه زمانی سایتی یا وبی فیلتر میشه که یا موضوعات ضد اخلاقی داشته باشه یا سیاسی باشه .

پس چرا خیلی وقت ها وب هایی فیلتر میشن که جزو هیچ کدام از اینها نیستند  مثل وب کوروش عزیز.

تازه وبم را زده بودم وبی بود به نام ...... که یک بار اشتباهی ایمیلم را در قسمت نظراتش قرار دادم .

بعد یکی دو روز دیدم ایمیلم پر شد از عکس های مستهجن وخیلی زشت

 من که ازدواج کردم از دیدن اون عکس های مستهجن وویدیوها خجالت میکشیدم .

چند بار گزارش خلاف دادم هم من وهم اون دوستانی که این ایمیل هابراشون میرفت ولی دریغ از فیلتر شدن .

بلاخره از نویسنده منحرفش خواستم که دیگه برام ایمیل نفرسته وخوشبختانه ایمیل های قطع شد

ولی مدتی پیش تو به روز شده ها اسم همون وب را دیدم ورفتم ودیدم همچنان به کارش ادامه میده وهیچ کس هم کاری بهش نداره .

مملکته داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


ره نوشت : دور دوم سفرهای استانی  رییس ستوده فردا شروع شده  وتا چند روز ادامه دارد

اینبار استان کهکیلویه (یاسوج) با ان آبشارهای زیبایش که من عاشق انها هستم ودوست دارم خودم را درآنها رها کنم

البته اگر مثل سال گذشته به علت سیب دزدی در رودخانه نیفتم وسالم برگردم .قهقهه