رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

سفر

خداحافظ دوستان خوبم دارم میرم مسافرت یک جای خوب  کجا نمیتونم بگم .بای بای

ولی هر جا که باشم به یادتون هستم واونجا جاتون را خالی میکنم وبه جای شما حسابی خوش میگذرونم .

این مدت ممکنه نتونم بیام نت میخوام از همه مشغولیات این دنیای مجازی خودم را رها کنم وفقط خوش باشم.

حالا شما درباره هر چی دوست داشتید بیاین بنویسید اگر هم میخواستید یک خاطره از سفرتون بزارید .

برگشتم  خاطره سیب دزدیم را براتون مینویسم بعدا هم میام  کامنت ها را جواب میدم .

الان هم خیلی کار دارم از صبح تا حالا اینقدر کار بیرون وداخل خونه کردم که نگو .اوه

 ما خانم ها گناه داریم ببخشید قاطی پاطی شد خودم هم نفهمیدم چی مینویسم .

لطفا دوستان عزیزیکه شب ها تو نت چادر میزنند مواظب وبم باشن که بدون من نترسه قهقهه

ممنون از همه شما دوستان گلم دوستون دارم .

به امید دیدار