رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

خاطرات تلخ

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش ؛ یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه.

به هر حال خاطرات، چوب های خیسی هستند که با آتش زندگی نه می سوزند ونه خاکستر میشوند فقط جای زخمشان برای سالیان در خاطرمان مییماندوهر گاه که به یادشان میآوریم فقط زخم دل تازه میشود.

 چه عجیب است رسم روزگار تویی که بهترین بهار را برایم رقم زدی امسال با رفتنت بدترین نوروز را تجربه میکنم وبهار امسال بی تو برایم از پاییزغم انگیز تر است

خواهر عزیزم فردا روز میلاد تو بود روزی که باید 23 سالگیت را جشن میگرفتی و من شاد وسرزنده میلادت را تبریک میگفتم اما فردا باید به جای تبریک  میلادت بر سنگ مزارت بنشینم وبرای نبودنت اشک بریزم .

گرچه غم و رنج من درازی دارد
عیش و طرب تو سرفرازی دارد
بر هردو مکن تکیه که دوران فلک
در پرده هزار گونه بازی دارد

  

  

 

ره نوشت 1: از همه دوستان عزیزم معذرت میخوام چون نمیتونم وقتی دلم غمگینه پست شادی بذارم

ره نوشت 2:سال نو را به همه دوستان عزیزم تبریک میگم دعا میکنم که سالی پر از شادی و سلامتی  برای همه شما باشد 

ره نوشت 3:اینم چند عکس زیبا از بهار شاید با دیدن اینها حال وهوای دلمون عوض بشه