رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

شنا

بعد از مدت ها به دیدن خانواده ام رفتم والبته برای شنا کردن

مدتها بود که اینجوری تو رودخانه شنا نکرده بودم

نمیدونید توی گرمای هوا و تشنگی روزه تن را به آب سرد سپردن چه کیفی داره .

تا تونستم تو رودخانه شنا کردم والبته مواظب بودم که سرم زیر آب نره تا روزه باطل نشه .

بعد از یک شنای دوساعته تو رودخانه وقتی داشتیم به خانه برمیگشتیم با یک صحنه جالب والبته تلخ برخورد کردیم

3 تا ماشین پر ازنیروهای انتظامی وارد محوطه پارکینگ رودخانه شدند تا کسانی را که از گرمای هوا به انجا پناه اورده بودند تار ومار کنند  وحتما جوانهای خاطی را دستگیر (آنها که کاری جز ترساندن مردم ندارن )

خیلی از مردمی که اونجا بودند شنا نمیکردند وفقط پاهاشون را توی رودخانه گذاشته بودند وعده کمی مثل من تو رودخانه شنا میکردند .

واقعا که مسخره است مردم تو این گرمای هوا وماه رمضان هم حق ندارند تفریح کنند وبه زور هم که شده باید برن بشینند تو خانه .

فکر کنم اگر اون موقع که شنا میکردم میرسیدند حتما من وهمسرم وپسرهام  را به جرم شنا در ماه رمضان دستگیر میکردند والان باید تو بازداشت بودیم خنده دار نه قهقهه


ره نوشت : خنده دار تر خبری بود که دیروز شنیدم وکلی شوکه شدم واونم اینکه یکی از مردهای فامیلمون که خیلی مرد آرام وساکت واز نظر همه فامیلشون وحتی زن خودش نمونه یک مرد کاملا وفادار بود والبته 17 سال از ازدواجش میگذشت و3 بچه داشت کاشف به عمل اومد که مدتی است تجدید فراش کرده والان عروس خانم 4 ماهه حامله است .

بیچاره زنش که از دو روز پیش که این خبر را شنیده از غصه داره هلاک میشه .

البته به نظر من این جور مردان لیاقت یک قطره اشک زن خوبشون  را ندارن وباید آنها را اول بدبخت کرد وبعد از خانه بیرون کرد ودر آخر حق خیانت به عشقشون را کف دستشون گذاشت .Rolling Pin

حالا هر کی با من موافقه دستش بالا نیشخند