رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

عشق های از دست رفته

 حکایت عجیبی ست این عشق چرا که بعد از شکستن وفروریختن وبیوفاییش بازهم دست از سر زنان بر نمیدارد .

این روایت عاشقانه دوستانیست که بارها در وبلاگ هایشان میخوانم

حکایت عشق شکست خورده ای که هنوز هم در فراقش مرثیه سرایی میکنند وگله از یار رفته

چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شاید این نشان از وفاداری زنانی میدهد که عمیقا عشق را درک کرده وبا تمام وجودشان دل به ان سپرده اند ولی ای کاش این چنین مردانی که دل زنانی اینگونه عاشق را شکسته اند هم این را میفهمیدند .

 این نظر من است که هرگز نباید به عشقی که تو را رها کرده پایبند بود حتی در خیال .

بگذار فراموش شود تا بچشد طعم تلخ بیوفایی را .

دوست دارم به دوستانم که اینچنین از غم عشق میگویند بگویم که عشق های از دست رفته مثل لباس مندرس وخشنی ست  ،که باید دور ریخته شود وبه جایش لباسی نو از جنس حریر پوشید

هر کدام از ما غیر از ان کسی که روزی عاشقش بودیم کسانی دیگر وچیزهای دیگری برای شادی وعشق ورزیدن داریم .

زندگی فرصت کوتاهی ست تا چشم بر هم بگذارید عمر گذشته در فراق آن عشقی که معلوم نیست هرگز برگردد .دلهای خسته وخاطرات بو گرفته را رها کنید، شاد باشید واز زندگی لذت ببرید 

اینها حرف های ستوده است وهمینطور حرف های زن درمانگری که روزی با او برخورد کردم .

سوال این است ؟؟؟؟؟

آیا مردان نیز مانند این زنان عاشق وفادار عشق از دست رفتشان هستند .

هرگز چنین نمیکنند همانطور که تاریخ این را ثابت کرده .

از کسی که لایق عشقتان نیست دست بکشید وفراموشش کنید وپاره کنید کلاف دلتنگی هایتان را  

ستوده نوشت :امروز با خواندن مطلبی از دوستی فهمیدم که باید بگویم انچه را که باید گفته شود

خیلی دوست دارم شادی دوستانم را ببینم .

میدونم که خیلی سخته برای یک زن تنهایی ولی باید به دنبال راهی برای گریز از این غم وتنهایی بود کلاف سرنوشت هر کس با دستان خودش بافته میشود باید دید چگونه بافند ه ای هستیم شاد یا غمگین .این است مفهوم همان قضا وقدر

نصیحت نمیکنم فقط نظرم وعقیده ام را گفتم .برای شادی و خوشبختی همه دوستانم دعا میکنم