رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

چشمان ستوده

حکایت چشمان من وشعرهای یار حکایت آن قسمت از داستان لیلی ومجنون است که وقتی به مجنون گفتند این لیلی که اینهمه عاشق وشیدایش هستی زشت رویی بیش نیست این چنین گفت:

تو مو میبینی ومن پیچش مو

تو ابرو من اشارت های ابرو

اگر درمنظر مجنون نشینی

بجز از خوبی لیلی نبینی

شاید چشمان من به زیبایی چیزی که همسرم از آن تعریف میکند نباشد ولی برای چشمان عاشق همسرم زیباترین چشمان دنیاست

منم برای دوستانی که ستوده را از قبل میشناسند وصف چشمانش را در میکده همسرش خوانده اند لینک زیر را گذاشتم تا خود ببینند وقضاوت کنند


http://s1.picofile.com/file/7298341933/%D9%85%D9%86.jpg


هرچند به چشمان عاشق همسرم که اینچنین مرا زیبا میبیند نباید ایراد گرفت .


ستوده نوشت :دومین تولد شیرینم تولد همسرعزیزم هست به او تبریک میگم وبرای سلامتی وطول عمرش دعا میکنم

آسمان با وسعتش تقدیم تو
رقص ماهی های دریا مال تو
هرچه دارم از تو دارم مهربان
زندگیم امروز و فردا مال تو
تولدت مبارک عشق من