رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

اینجوریه دیگه


تجربه زندگیم به من آموخته فراموشی بهترین درمان هر ناراحتی ست وزندگی در این شهر به من یاد داده که اگر چیزی در میان این قوم  بیفته دیگه جسدش هم پیدا نمیشه پس کلا خودم را به فراموشی زدم ودستبند یک میلیونیم را فرامورش کردم (خوش به حال اونی که پیداش کرده)واز آنجایی که آقایون تو خواب هم همچین قولی نمیدن من از طرف همسرم به خودم قول دادم در اینده ای نزدیک بهتر وخوشکل ترش را بخرم قهقهه


ستوده نوشت :آهنگ( اگه یه روز اصلانی) را خیلی دوست دارم من را میبره به خاطرات گذشته ام به یاد عزیز از دست رفته ام منم این را به یاد او گذاشته ام دلم خیلی براش تنگ شده حتی در خواب هم نمیبینمش  (دوست دارم تا ابددر قلب منی)



امتحان نوشت : تا وقتی که خودت را به جای کسی نذاشته باشی احساسش را درک نمیکنی .

موقع سوال نوشتن حس کسی را دارم که داره از دیگران انتقام میگیره ولی موقعی که کلید سوالاتم را مینویسم میفهمم دانش آموزان با این همه سوال چی میکشن  ودلم براشون میسوزه ولی چاره ای نیست این راهی ست که باید طی شود (البته قصد من انتقام نیست هرگز )الان هم با 9 دسته برگه سوال برای تصحیح در خدمت خانواده ودوستان ودانش آموزان هستم

گاهی باید خود را به ندیدن ونشنیدن ونفهمیدن زد مخصوصا در موقع مراقب بودن سر جلسه امتحان