رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

یلدا مبارک

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشیینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان ، روزهایتان پر فروغ،شبهایتان ستاره باران


فردا شب یلدا است شب فال شب هندوانه وشب آزادی وشب رهایی چیزی به یادم نمیادجز اینکه

یلدایتان مبارک دوستان عزیزم


یلدا نوشت ستوده:من که نه خدا طبع شاعرانه ای بهم داده که بتونم شعر بگم در وصف یلدا ونه دوست دارم سرقت ادبی کنم  فقط یک شوهر عاشق وشاعر بهم داده که در وصف هر چیزی شعری از خودش میگه
حالا نشسته وبرای خودش از یلدا شعر گفته ولی فکر نکنم بذاره سرقت ادبی کنم ویکی از آثارش را به من هدیه نمیده براتون بذارم خب دیگه منم رفتم واین دو تا خط را نوشتم .
هندوانه هم نوش جان

 بی ربط گویی های ستوده  :نمیدونم چرا این روزها حرفی برای گفتن ندارم شاید از بس درگیر برگه های وسوالات میان ترم وپایان ترم هستم دیگه مخی برای فکر کردن نیست با شرمندگی

 2:نتیجه انقلاب خانگی وخوردن سنگ ونان خالی دندان درد گرفتن من به علت حرص خوردن وتنبیه نشدن فسقلی ها بود