رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

انقلاب خانگی

همه جای دنیا بر علیه زور وظلم دارند انقلاب میکنند منم از همین الان تصمیم گرفتم بر علیه زور وستم خانگی قیام کنم

نظام های دیکتاتوری ومرد سالاری دیگه در دنیای امروز جایگاه خودشون را از دست دادند هر چه هست فریاد عدالت خواهی وظلم ستیزی ست منم میخوام اول از خانه خودم شروع کنم .

دیوانه شدم از بس هر چی درست میکنم این پسرهام وبعضی مواقع پدرشون دوست ندارن اینم بر میگرده به علم ژنتیک که هر جور پدرها باشن پسرها هم همون شکل میشن .

به قول شاعر پسرکو نشان دارد از این پدر

فردا زنهاشون من را فحش میدن که این چه جور پسرهایی ست که تربیت کردم هر چی میذارم جلوشون مخصوصا پسر بزرگم میگن نمیخورم خب مگر من مثل بقیه زنهای خانه دار وقت اضافه دارم که 10 نوع غذا درست کنم

از هزار نوع غذا اینها فقط 5 یا 6 تا را دوست دارن .طوری شده که منم استعدادم در آشپزی کور شده ودیگه نمیدونم چی باید درست کنم .

هشدار های ستوده:از امروز به بعد هر کس تو خانه گفت این غذا را دوست ندارم گرسنه میمونه یا مجبوره نان خالی بخوره .

خاص نوشت : میگن زنها خیال بافن اما میبینم مردها از ما بدترن سکوت من دلیل بی اعتمادی نیست این تصور توست   .آن ماجرا مدت هاست برای من تمام شده و اصلا برام اهمیتی نداره مطمئن باش فقط جای زخمش  گاهی درد میکند