رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

مهر

این پیام را تقدیم میکنم به همه دوستان معلمم وهمینطورخواهرم وخواهر شوهرم وبقیه فک وفامیل های معلمم و توصیه میکنم از امشب به مدت 40 شب انجامش بدن تا مراد ببینن


اعمال شب اول مهر ...

غسل صبر واستقامت ...

دعای افتتاح مدارس...

دو رکعت نماز استغفار از معلمی ...

ودر اخر هزار بار خدایا به دادم برس ومرا از اینکه معلم شدم ببخش ...


به خدا معلم ها گناه دارن باید از همه زور بشنون

از این دولت خدمتگزار

از دانش آموزان

از خانواده بچه ها

از مدیران


دلم برای خودم وهمکارانم میسوزه اینقدر زحمت میکشن آخرش چی هیچی .

اکثر همکارام وقتی بازنشست شدن علیل ومریض شدن واین اثرات همون گچ خوردن ها وسر پا ایستادن های سر کلاس هست .

اینم از عاقبت ما با این دولت خدمتگزارمون

بابا ما خدمت نخواستیم کی را باید ببینیم