رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

تولد یک خانه

امروز یک سالگی رهگذر هست.

خانه دومی که سال گذشته در چنین روزی بنایش کردم ودر طی این یک سال ماجراهای بسیاری را از سر گذراند .

بارها در گیرو دار حوادث تصمیم به خرابیش گرفتم اما هیچ وقت دست ودلم یکی نشد .

مگر میشود یک بنا خانه اش را با دستانش ویران کند .

بعد از یک سال حالا فهمیدم که من به اینجا تعلق دارم جایی که از غم های مینویسم واز شادیهایم .

دوستانی خوب و بهتر از آب روان دارم که شاید هرگز در دنیای واقعی نداشته ام .

روزی عزیزی به من گفت عشق وعلاقه من از نوع شیفتگی ست واین چیز بدی ست .

اما ستوده ای که من میشناسم علاقه وعشقش واقعی وعمیق است نه  شیفتگی او اگر بخواهد ومی تواند به راحتی از انها دل بکند

پس شیفتگی در ستوده نیست بلکه آنچه میبینید عشق است وواقعی

خیلی دوست داشتم امروز یک اهنگ جدیدی به مناسبت این تولد بذارم ولی حیف که مشغله ها ومریضی پسرم مجالی نداد .

حالا از دوستانم میخوام هر کدوم میتونند کد یک آهنگ شاد را برام پیدا کنند تا من به جای این آهنگ فرهاد بذارم

همه تون را دوست دارم وهمیشه به یادتون هستمOrkut Scraps - I Love You