رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

هدیه ای برای تو

همسر مهربانم  برای همسفر شدن با تو از تمام دلبستگی هایم  گذشتم تا در جاده های زندگی همسفر تو باشم

 جان من وجود نازنین تو بهانه زیستن است.

تو زیباترین  حضور عاشقانه در زندگیم هستی

با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی راهمراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی به تو تقدیم میکنم

وبا یک دنیا شور واشتیاق وضوی عشق میگیرم وپیشانی بر خاک میگذارم و خدا وند را به خاطر وجود نازنینی که به من ارزانی داشت شکر می گویم

وآرزو می کنم در لحظه لحظه زندگی مان در کنار فرزندانمان عاشقانه و صادقانه به پیوندی که بسته ایم تا ابد وفادار باشیم

عزیزم در سالروز ازدواجمان هدیه من به تو قلبی است که تا ابد عاشقانه دوستت دارد و برای تو می تپد

ره نوشت: قلم من در برابر قلم توانای همسرم وهمینطور دوستانم ناچیز هست بهتر از این نتونستم بنویسم تا سالروز ازدواجمون را به همسرم تبریک بگم اگر بد بود ببخشید