رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

قول

دو روزه با خودم درگیرم  از اینکه باعث نگرانیت شدم عذاب میکشم انگارگم شدم دنبال خودم میگردم باید خودم را پیدا کنم همون ستوده روزهای اول

به خودم یک قولی داده ام وباید رو قولم بمونم وگرنه خیلی نامردم .

هیچ وقت بد قول نبودم پس این بار هم باید به قولم عمل کنم .

قولم اینه کاری به کارت ندارم آزاد باش وآزادانه بیندیش از اینکه میبینم دلهره ای به دلت افتاده ناراحتم ولی نگران نباش من خیلی وقته همه چیز را میدونم و روی قسمی که به خودم دادم  هستم

بهت قول میدم روی حرفم هستم مطمئن باش موفق میشم همینطور که تا حالا بودم

من ستوده هستم سرم بره قولم نمیره

ره نوشت :نقاشی خونه مون تموم شد ولی خداییش از بوی رنگ خفه شدم شب اول که تا ساعت3 شب از بوی رنگ خوابم نبرد آخرش از شدت خستگی بیهوش شدم ولی روز عید از بوی رنگ فرار کردیم رفتیم خانه مادرم بعد هم رفتیم شنا خوش گذشت