رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

ترک عادت

با شنیدن کارهایی که این دختر هرزه برای بدبخت کردن مریم داره میکنه یاد فیلم های فارسی 1 میفتم .

من فکر میکنم این دختره ... همه کارهاش را داره از روی این فیلم ها کپی میکنه از خودکشی صوریش گرفته تا اون عقد پنهانیش با مهریه 12 کیلو طلا و 500تا سکه ویک خانه وماشین .

فکر کنم توهم برش داشته که یا عروس ملکه انگلستان هست یا یک فرشته آسمانی که چون از بهشت رانده شده پس مریم بیچاره باید بهای این سقوط آسمانیش را بپردازد بدبخت از بس فیلم دیده دیوانه شده

اما این بدبخت هرزه یک چیز را فراموش کرده که آخر همه این فیلم های فارسی 1 این آدم بده هست که بدبخت میشه وآدم خوبه دوباره همه عزت وشوکتش را به دست میاره بذار حالا هر چی میخواد کبکش خروس بخونه دوران ذلیل شدنش را هم میبینیم

ببخشید نمیتونم جلوی ناسزا گفتنم را بگیرم  میدونم این عادت بدیه حتی تصمیم کبری گرفتم تو این ماه رمضان ترکش کنم والانم یعنی تو ترکم ولی خب از قدیم گفتن ترک عادت موجب مرض است و منم از همون مرضش میترسم

البته وقتی عصبانی میشم یا کسی پا رو دمم میذاره فحش های یه کم بد مثل دیوانه واحمق وعوضی و....نصیبش میشه

ره نوشت 1: از روز 2 شنبه قراره اتاق خواب هامون را نقاشی کنیم همه وسایل را باید بیاریم تو هال .خونه مون میشه بازار شام.هال را  تصور کنید  اونم با فسقلی های شیطونم چی میشه.

همین الانم با آوردن تشک تختشون تو هال اون را به شکل سرسره در آوردن وروش بازی میکنند خدا به دادم برسه

تصمیم گرفتم هر روز صبح که این آقای نقاش میاد منم بار وبندیلم را بندم وبا این دو تا شیطون فرار کنم خونه خواهرم وگرنه این پسرهام اون آقاهه را دیوانه میکنند از بس که میرن تو دست وپاش وول میخورند

حداقل اونجا چند ساعتی از دست این دو تا وروجک راحت میشم هورا

ره نوشت2:با این طرح تعدیل نیرویی که تو آموزش وپرورش راه افتاده به خاطر یک شیفت کردن مدارس وکم شدن دانش اموزان تا چند سال دیگه ما دبیران باید بریم آب حوض بکشیم

ره نوشت3:یه جک میذارم بخندین تا من بر گردم

یک روز تو اتوبوس پشت سر راننده یک پیرزن نشسته بود .هر چند دقیقه به راننده میگفت  ننه مغز بادام میخوری و راننده جواب میداد بله و میگرفت و میخورد

بعد از چند دفعه گرفتن مغز بادام و خوردن یکدفعه راننده پرسید ننه جون این بادامها رو از کجا میاری و چطوری مغز میکنی
پیرزن جواب میده :ننه اینا مغز شکلات هستند  من کاکاهوشون را مک میزنم و چون دندون ندارم مغزه بادوم هاشو میدم به تو
قهقهه