رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

ماه مهمانی رسید

  ماه رمضان بر همه میهمانان الهی مبارک باد

آمــــــــــــــــد رمضان ومقدمش بوسیدم           در رهگذرش طبق طبق گل چیدم

من با چه زبان شکر بگویم که به چشم            یکـــبار دگـــــــر ماه خدا را دیدم 


http://pichak.net/blogcod/zibasazi/06/image/pichak.net-08.gif

سلام دوستان خوبم

از کوهستان زیبا  با ان چشمه سارهای بی نظیرش ،هوای پاک وتازه اش، و درختان سر سبزش برگشتم

ازرودخانه رد شدم بدون اینکه با خوردن سیبی درآن بیفتم البته سیب را با وجود کال بودن تا ته خوردم تا مبادا گرفتار تاوانش بشم.

وقتی چشمم هلوهای باغ آن پیر زن را گرفت و بهش گفتم من هلو میخوام اونم با سخاوتمندی اجازه داد تا از درختان هلوبچینم  منم که اصلا ظرفیت میوه را ندارم از درخت آویزون شدم وکلی هلوچیدم والبته همشون را خریدم.

خلاصه یک دل سیربا پسرهام شیطونی کردم بیچاره همسرم که بین3 تا شیطون گیر کرده از دست ما چه میکشه؟

خیلی خوش گذشت جای همه شما خالی انشالله تا سفر بعدی ستوده بعد از ماه رمضان

ره نوشت: برکت پروردگار مثل باران است اگر میبینی خیس نمیشوی جایت را عوض کن