رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

3 گمشده

قرار نبود امروز یک پست دیگه ای بذارم ولی به خاطر هدیه ای که از امام زمان گرفته بودم نمیتونستم صبر کنم تا بعدا بیام  وتعریف کنم .اگر دوست داشتید نظر بذارید تو پست پایینی بذارید

سرویس طلایم را تازه گرفته بودم نزدیک 3 میلیون  وهنوز از اون استفاده نکرده بودم .

دیروز برای اولین بار گوشواره هاش را به خاطر عروسی تو گوشم گذاشتم

عصری برای انجام کاری رفته بودم بیرون خانه .

به چند مغازه سر زدم در یکی از مغازه ها وقتی از ماشین پیاده شدم  انگاری کسی بهم گفت به گوشهات یه دستی بزن  وقتی دستم را گذاشتم به گوشم دیدم گوشواره ام نیست .یادم میومدتا قبل از بیرون اومدن تو گوشم بود

به همسرم گفتم گوشواره ام گم شده

برگشتم به همه جاهایی که رفته بودم سر زدم از همه مغازه ها پرسیدم کسی گوشواره ای پیدا نکرده جواب همه یکی بود نه .

موقع اذان بود از امام زمان خواستم که گمشده ام را بهم برگردونه خلاصه غیر از خانه همه جا را گشتم

تو خانه هم همه جا را نگاه کردم ولی  نبود دیگه ناامید شده بود که یه هو کنار میز توالت اون زیرقالی چشمم خورد بهش.

از خوشحالی جیغ کشیدم وخدا را شکر کردم البته یک تیکه ریزیش نبود اما زیاد مهم نبود ..

بعد از نماز همینجور که تو اتاق دراز کشیده بود باز هم گمشده بعدیم را که انگشتری بود که یک هفته قبل گم کرده بودم زیر لبه کمد دیواری دیدم .

وخلاصه همین امروز صبح بعد از نمازم یک دفعه پاهام رفت رو یک چیز ریزی که سومین گمشده ام بود .(قابل توجه من دیشب همه خانه را جارو زده بودم)

ره نوشت 1:من امروز همه گمشده هام را از امامم گرفتم انشالله که هر چه زودتر چشممون به جمال زیبای امام عزیزمون روشن بشه  .

ره نوشت 2:خیلی گمشده های مهمتر از گوشواره تو زندگیمون داریم امیدوارم که هر کس گمشده ای داره بهش برسه

عید تون مبارک