رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

بخند ستوده

سلام دوستان عزیزم

اومدم  که دوباره همون ستوده شاد وشوخ وشنگول قبل بشم

گور بابای دنیا وغم وغصه اش .

چرا الکی غصه بخورم غصه این رو که چرا او رفت دل شکسته

خوب رفت که رفت  بذار راحت باشه از قدیم  گفتن موسی به دینش عیسی به دینش .

حیف من نیست که الکی بشینم غصه هیچ وپوچ را بخورم وموهای خوشکل را سفید وپوست خوبم راخراب کنم .کلافه

میخوام همینجور که تو خانه شاد وشنگول هستم وبا بچه هام میگم ومی خندم اینجا هم با دوستانم همینجور باشمخنده .

الان چند وقتیه که به دوستانم سر نزدم و با دوستان خوبم نخندیدم .خنده برای من زندگیه اگر نخندم  افسردگی میگیرم .

شوهرم همیشه خندیدنم را دوست داره منم که دهنم همیشه برای خنده بازه

میدونید من انرژی زیادی دارم که تو مدارس سر کلاس هام با سر به سر گذاشتن دانش آموزانم تخلیه میشد اما از موقعی که مدارس تعطیل شده منم دپرس شدم اما حالا میخوام این کوه انرژی فوران کنه وبیرون بریزه تا من دوباره شادیم را به دست بیارم

قول میدم از فردا اگر پسر های شیطونم گذاشتن به همه شما ها سر بزنم ونظر بذارم .

ره نوشت 1: فکر کنم از موقعی که بحث انرژی هسته ای  تو کشورمون شروع شد انرژی پایان ناپذیر منم ذخیره شد باید یک فکری برای صادراتش بکنم  .قهقهه

ره نوشت 2:اگر کسی خواهان خرید هزار متر زمین بود من فروشنده ام کسی میخواد بخره بیاد جلو نیشخند