رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

پایان سفر

سلام به دوستان خوب وعزیزم .

دو روز پیش برگشتم دیروز خواستم آپ کنم ولی نشدچون هم اعتبار اینترنتم تمام شده بود وهم پسرم مریض بود

اصلا همین تب پسرم بود که ما را از ادامه مسافرت منصرف کرد وبرگشتیم واقعا با بچه مسافرت کردن دردسره .

به هرحال سفر کوتاهی بود ولی خیلی خوش گذشت جای شما خالی از هر لحظه مسافرت کمال استفاده را بردیم .

ولی بعضی جاهای مسافرت هم خوب نبود(قابل توجه بعضی ها) مثلا نزدیک شهر( صحنه) پر از باغ های گیلاس بود وهر چی به این همسری گفتم وایسا گیلاس بخرم نایستاد هر  من همون موقع در حال خوردن گیلاس بودم ولی خوب من عاشق میوه های سر باغی هستم

حالا که اینطوره من گیلاس میخوام برای همینم باید دوباره من را ببره اونجا تا گیلاس بخورم

یکی دیگه سوغات نیاوردم اونم به خاطر اینکه باز همسری گفت که خراب میشن ونذاشت بخرم در سفر بعدی حتما جبران میکنم

در هر صورت ممنون از همه شما که تو این مدت مواظب وبم بودید .

انشالله هر وقت رفتید مسافرت جبران میکنم .

البته این قسمت اول مسافرتم بود دنباله اش در قبل از ماه رمضان وبعد از اون ادامه داره .در پایین چند تا از عکس های سفرم را گذاشتم که دیدنش خالی از لطف نیست


ره نوشت 1: (این مخاطب خاص داره) من یک هوو دارم اسمش نت هست که  این هوو فقط برای ساعات سر کاره لطفا از آوردن اون در خانه خوداری شود

 

ره نوشت 2: فردا مبعث پیامبر است از همین جا به همه دوستان عزیزم این عید را تبریک میگم