رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

روز پدر مبارک

ولادت حضرت علی(ع) وروز پدر بر همه مردان وپدران خوب ایران مبارک باد

پدرم نیست تا دستان پر مهرش را ببوسم وروز پدر را بهش تبریک بگم

 ولی این نامه عاشقانه را به مناسبت روز پدرتقدیم میکنم به همسر عزیزم  او که دعا میکنم خداسایه  مهربانش را بر سر من وفرزندانم نگه دارد 

البته این هدیه وبیش است هدیه مخصوصش را به موقع به او میدم.

جان جانانم امروزفرصتی دست داد تا برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی وبه حرف هایم گوش دادی و در آغوشم گرفتی وبا من شریک شدی وبه من اعتماد کردی وبه فکرم بودی و وسایل راحتی و آسایش مرا فراهم کردی  وبرایم شادی آوردی وهر زمان که به تو احتیاج داشتم در کنارم بودی و مرا دلداری دادی وبرای همه  دوستت دارم  هایی که گفتی وتحسینم کردی ودر چشمانم نگریستی وگفتی که زیبا هستند وصدای قلبم را شنیدی از تو سپاسگزارم .

وبدان که لبخند من به تو یعنی عاشقانه دوستت دارم

آغوش من به روی تو همیشه باز است وگوش هایم برای شنیدن حرف هایت آمادگی دارد .

من کتابی گشوده برایت خواهم بود فقط کافی است چیزی از من بخواهی بلافاصله از آن تو خواهد بود .

در دنیا تو از هر کسی برایم مهمتری همیشه پشتیبانت خواهم بود

تو شادی بخش وجود منی مخصوصا زمانی که لبخند میزنی .

من همیشه برای تو اینجا هستم و تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری .

ای پادشاه قلبم با تو من خوشبخت ترین پرنسس روی زمینم اما بی تو همان سیندرلای کفش کتانی میمانم .

همراهیم کن از امروز تا ابد در جستجوی ساحلی آرام خواهم بود که بتوانیم در آن نغمه سرایی کنیم

عشقم روزت مبارک

ره نوشت:من بلد نیستم کتابی بنویسم خیلی ساده وبه زبان خودم حرف دلم را به همسر عزیزم زدم وفکر کنم که هر چه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند