رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

BRT

-الو
-سلام
-سلام کجایی؟

-
تو تاکسی دارم می رم خرید
-
همین الام پیاده شو!
-
چرا؟ نرسیدم که هنوز
!
-
پیاده شو، زود باش ، بهت می گم همین حالا

-
مگه قراره ماشین منفجر بشه که اینطوری می گی؟
-
مامان پیاده شو دیگه
-
تا نگی چرا، پیاده نمی شم، خُلم مگه وسط خیابون پیاده شم؟

-
باشه برات توضیح می دم به شرطی که قول بدی برگشتنه با BRT برگردی
-
وا؟؟؟ معلوم هست چت شده دختر؟نکنه دوباره درباره ی مزایای حمل و نقل عمومی مطلب خوندی و جو گرفتت!؟
-
ببین مگه با BRT بری زودتز نمی رسی؟- چرا.
-
مگه ارزون تر در نمیاد؟- خوب چرا
.
-
پس چرا با تاکسی می ری که ترافیک و آلودگی رو بیشتر می کنه؟ ببین قالیباف با این همه مشکلاتی که داره نمی زاره پروژه هاش عقب بیوفته و مردم لنگ بمونن.اون وقت امثال من و تو از این امکانات استفاده نکنیم؟درسته آخه؟

-راستشو بگو ببینم چت شده؟ دردت چیه آخه؟

راستی مامان شنیدی تونل توحید طبق برنامه اول مهر افتتاح می شه؟
 
بحث رو عوض نکن دختر بگو ببینم چی شده؟
-
مامان مگه من مثل لیلای اقدس خانم اینا لیسانس ندارم؟- خوب چرا؟
-
آخه من چیم از دختر اقدس خانم اینا کمتره؟

-هیچی دختر.ولی اینا چه ربطی به تاکسی و ترافیک داره؟

 
آخه می دونی چیه مامان؟ دیروز مامانه لیلا تو بی آر تی با یه زنه دوست شده ، زنه یه برادر زاده داره که هم پولداره هم تحصیل کرده. امشبم قراره بیان خواستگاری، تو هم از این به بعد با( بی آر تی) برو اینور اونور دیگه
من شوهر میخوام.

ره نوشت۱:اصلا حوصله آپ کردن نداشتم اما به خاطر دوستان خوبم فعلا این هدیه ای را که یک دوست خوب بهم داده را براتون میذارم تا شما هم یه کم بخندید وحالتون عوض بشه .

ره نوشت ۲:بی مصرف ترین روزها روزی است که در آن نخندیم .

ره نوشت ۳:من که هر روز کلی با دانش آموزانم سر کلاس میخندیم مخصوصا الان که درسها تمام شده ووقت اضافه داریم نمیدونی چه حالی میده