رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

تقدیم به تنها بهانه زندگیم

 عشق من

پیش از آنکه تو را ببینم و با تو همسفر جاده های زندگی شوم ، پیش از آنکه تو بیایی معنای واقعی عشق را نمیدانستم و عشق برای بی معنا بود

پیش از آنکه تو بیایی آرزوی تو را داشتم ،

تو آمدی و هوای قلبم را بهاری کردی ،

تو آمدی ، با عشق آمدی ، هدیه کردی به من محبتهایت را و قلبم را عاشق قلب مهربانت کردی.

هر چه بخواهم از خوبیهای تو بگویم نمیتوانم ،

چه صفایی دارد این زندگی با تو ، چه لذتی دارد لحظه های عاشقی در کنار تو.

حالا که معنای دوست داشتن را به من یاد دادی حالا که زندگی تنها با تو شیرین است ، ای بهترینم حالا که تو را دارم دلم بیشتر از همیشه شاد است

خیلی خوشبختم از اینکه تو را دارم ، هیچوقت تنهایت نمیگذارم ، با تو میمانم تا لحظه ای که در این دنیا مهمانم

عشق را با تو شناختم ، عشق را تنها با تو میخواهم ، عشق را بدون تو بی معنا میدانم.

دوستت  دارم مهربانم بامن بمان  

پ ـن: امروز مدیر برگه کمک به مدرسه بهم داد که بدم به بچه ها منم مجبور شدم بهشون رشوه بدم تا این برگه ها را بگیرن . ببینید ما چه دردسریها با همه داریم

پ-ن: امروز تو وب ابدزدک تولده. بدو برین کیک بخورین آقا آرمان تولدت مبارک انشالله همیشه شاد وسلامت باشه و در کنار عشقت خوشبخت بشی