رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

یک راهی بهم پیشنهاد کنید؟

بلاخره امتحان های دانش آموزان تمام شد وما دوباره تشریف بردیم مدرسه .

وای دوباره باید قیافه آن تنبل ها را ببینم

دیگه موندم تو کار خودم که چطوری میتونم تو این ترم جدید این خانم ها را بالا بکشم.

همیشه به خودم میگفتم چرا معلم ها تصویر بدی از  بچه های هنرستان های کار ودانش دارن اما الان خودم هم به این نتیجه رسیدم که درست بوده.

دلیلش هم این که من یک نمونه سوال به هر دو مدرسه (دبیرستان و هنرستان )دادم ونتیجه این شد:

کلاس های سوم ریاضی وتجربی دبیرستان  همه با نمرات بالا قبول شدن . 

اما این خانم ها ی کار ودانش به زور انفاق تونستن نمره قبولی بگیرن

اولش تصمیم گرفته بودم تو این ترم جدید دیگه نمونه سوال با هاشون کار نکنم و بذارم  اذیت بشن تا یاد بگیرن درس بخونن ومجبورشون کنم  بیان والتماس کنن که بهشون سوال بدم .

اما دیدم این جوری که دیگه باید فاتحه درسم را بخونم وهمشون را دوباره تو شهریور ببینمشون. 

الا موندم که با این تنبل خانم های سر به هوا که عشقشون اینه که ذاغ سیاه پسر ها را دم مدرسه چوب بزنن وفقط سر کلاس بیخیال بشیننو تو هپروت سیر کنن چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

اما یک چیز را میدونم که این ترم باید یک طوری حالشون را بگیرم که وقتی با من کلاس دارن شبش از ترس درس نخوندن خوابشون نبره 

هرچند تو اینم شک دارم که این دختر های سرخوش حواسشون بیاد سر جاش

خدایا نجاتم بده از دست این تنبل خانم ها !  

به نظر شما راه حل این مسئله چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟