رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

دل نوشته هایی برای من

سلام دوستان خوبم!

از حالا به بعد میخوام یک موضوع جدیدی به عنوان (دلنوشته هایی برای من) به وبم اضافه کنم که نامه های همسرم است برای من. این هم اولین دلنوشته او به من. 

 

خواستی تا چیزی بنویسم

چه بگویم؟

من که سکوتم نیز ترا می ستاید

زبان من

           چشمان من

                         و دستان من

از تو میگوید

           تنها ترا می بیند

                         و هماره ترا میخواهد

دل نوشته های من

سلام نسیم است به گلبرگهای لطیفت

گل سرخ من!

مرا به باغچه ات دعوت کرده ای

با شوق آمده ام

اما حضور مرا

فقط اجابتی بدان

              برای

              رقص با قاصدکها

              پرواز با شاپرکها

              در کنار غنچه های شاداب وبلاگت

مرا باغبانی رهگذر در باغ رهگذر خود بدان!