رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

دردسر بی مسولیتی دیگران

امروز رسمادبیرستان تعطیل شد .  البته خوش به حال دانش آموزان شد وگرنه ما معلم ها که باید در هر شرایطی بریم چون مدیران نمیتونند ببینند که ما یک روز بیکار باشیم  برای همین بیشتر انها جلسات ماهانه مدرسه را میذان توی این روز که ما مجبور بشیم بریم مدرسه .

هر چند من که برام فرقی نکرد که تعطیل شدیم چون باید برم تقویتی آن هم نه دانش آموزان خودم بلکه دانش آموزان یک خانم معلم دیگه  که سر کلاسش تمرین ها را به بچه ها نمیداد وحالا چون من سوالات را طرح کردم وبچه های آن خانم جواب تمرین ها را ندارن من از دیروز تا همین امروز مجبور شدم کلاس به کلاس برم وجواب ها را به بچه ها بگم چون دلم میسوزه که شاگرد های زرنگ به خاطر بی مسئولیتی یک نفر نمراتشون پایین بیاد البته برای شاگرد تنبل ها که فرقی نمیکنه

نمیدونم این معلم ها ساعت کلاس را چه جوری میگذرونند وقتی سر کلاس تمرین حل نمیکنند پس چیکار میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

من خودم به دانش آموزام جزوه دادم، کلی سوالات را باهاشون کار کردم ، با این حال میترسم که امتحانشون را خوب ندن با اینکه از امروز تا امتحان من 4 روز تعطیل هستن و قول دادن که درس بخونند اما دانش آموزان همیشه دقیقه نود هستن .

براشون دعا میکنم که امتحانشون را عالی بدهندتا این خانم مدیر این قدر بهشون نگه درصد قبولی درس من تو(ناحیه) پایینه .

چه میشه کرد اینم از شانس منه .