رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

رهگـــــــــذر

اگـــر از وبکـــده ما میگــذری نظری کن ، نظری ده ، بعد برو!

از موهای فر خود مواظبت کنید

  

هر ۸تا ۶ هفته مو های خود را کوتاه کنید. برای اینکه مو در هر ۴هفته دوونیم سانت بلند میشود. اینطورمو های شما همیشه خوش حالت می شود هیچوقت آنرا وقتی که خشک است شانه نکنید. برای اینکه این کار باعث میشود که مو ها شکننده بشود. و صدمه زیادی به موهای شما میزند.   هر دفعه که موهای خود را میشورید از نرم کنندهای خوب و یا ماسک مو  استفاده کنید.

وقتی موهای شما ۸۰٪ خشک شدند دوباره از مواد استایلینگ مو استفاده کنید.  من خودم موس را زیاد دوست ندارم برای اینکه مو  را خشک میکند. معمولا وقتی مو خیس است  اول از کرم های مو و بعد از سرم مو استفاده میکنم. سعی کنید مقدار سرم استفاده شده را کم کنید زیرا مورا زود چرب میکند. به اندازه نخود برداشته و بین کف دستان خود با مالیدن دو کف دست بهم آنرا گرم کنید که تاثیر آن زیاد میشود و سپس آنرا به همه مو بمالید.اگر میخواهید میتوانید موهای خود را سشوار کنید یا  با اتوهای مو صاف کنید.

زیرامو مدت بیشتری صاف میماند و حالت خود را نگه میدارد. بهترین وسیله آرایشگری است که تا به امروز بوجود آمده اند.اگر بتوانید از کاندیشنر و یا نرم کننده هایی استفاده کنید که نیازی به شستن نداشته باشد که به اصطلاح leave in conditioner   نامیده میشوند.

وقتی مو های خود را فردار خشک کردید به آن دست نزنید فقط اسپری مو بزنید مثلا النت و با مشت کردن موهای خود به آن حالت فر بدهید.

یکی از کار هایی که میتوانید بکنید این است که موهای خود را وقتی مرطوب هستند ژل بزنید و با پیچاندن موها به دور انگشت خود ان را فر بدهید و بگذارید خودش خشک شود. و در آخر با سرم مو به آن رنگ براق بدهید.